CANCELACIÓN MERCADO MUNICIPAL DE VILLAVIDAL Viernes, 13 Noviembre 2020 Cancelación do mercado municipal de Villavidal, q...
Inspección Técnica de Vehículos Agrícolas Jueves, 15 Octubre 2020 files/Publicacin_ITV.pdf
CANCELACIÓN MERCADO MUNICIPAL DE VILLAVIDAL Miércoles, 14 Octubre 2020 files/20201014_Publicacin_Anuncio_Cancelacin_Feria.pdf

Mellora de infraestruturas en A Corredoira

13 Febrero 2019

Estanse a levar a cabo traballos de acondicionamento do camiño e acceso ao pobo de A Corredoira, así coma nunha das súas prazas.

Este proxecto englóbase dentro do Plan Marco, da Xunta de Galicia, que, entre outros obxectivos,  fai fincapé na mellora dos accesos aos núcleos rurais, así como na  rehabilitación dos mesmos, para facilitar o asentamento poboacional e gañar en calidade de vida dos seus veciños.

Estas actuacións están subvencionadas pola Consellería de Medio Rural e a Deputación de Ourense.

Está aquí: Home Más novedades y eventos Novas Mellora de infraestruturas en A Corredoira