Mércores, 16 Maio 2018 11:32

Terra de Celanova e a Baixa Limia unidos para crear un novo xeodestino

Os alcaldes e alcaldesas de Terra de Celanova e os da Baixa Limia, formalizaron onte un acordo para a creación dun novo xeodestino, co propósito de xestionar en común e dar visibilidade aos recursos turísticos e gastronómicos dos municipios participantes.

Por parte de Terra de Celanova os concellos adheridos son A Bola, A Merca, Cartelle, Celanova, Gomesende, Quintela de Leirado, Padrenda, Pontedeva, Ramirás y Verea; en canto á Baixa Limia, participarán os cinco concellos que compoñen esta comarca: Lobios, Lobeira, Muiños, Entrimo e Bande.

Ademais das aportacións económicas dos municipios en base ao seu tamaño, o proxecto, contará coa  participación  do Inorde e da Axencia de Turismo da Xunta de Galicia.

Vostede está aquí: Home