CANCELACIÓN MERCADO MUNICIPAL DE VILLAVIDAL Venres, 13 Novembro 2020 Cancelación do mercado municipal de Villavidal, q...
Inspección Técnica de Vehículos Agrícolas Xoves, 15 Outubro 2020 files/Publicacin_ITV.pdf
CANCELACIÓN MERCADO MUNICIPAL DE VILLAVIDAL Mércores, 14 Outubro 2020 files/20201014_Publicacin_Anuncio_Cancelacin_Feria.pdf

23 Maio 2017

No día de hoxe publícase a lista de admitidos no proceso selectivo "Dous peóns de mantemento e conservación de espazos naturais"

Premer aquí para ler decreto.

Vostede está aquí: Home Máis edictos Taboleiro de edictos Lista de admitidos no proceso selectivo "Dous peóns de mantemento e conservación de espazos naturais"