.

24 Xaneiro 2018

Hoxe, contamos no noso concello coa presenza de Marisol Díaz Mouteira, delegada territorial da Xunta de Galicia, acompañada de María Amparo González Méndez, directora xeral de familia, infancia e dinamización demográfica.

O obxecto da súa visita foi a supervisión do Punto de Atención Infantil (PAI) do Viso, cuxas instalacións acaban de ser ampliadas e re-acondicionadas para dar maior cobertura e comodidade aos cativos do noso concello. As obras desenvolvidas, contaron coa colaboración económica da Xunta de Galicia, que aportou 14.000 euros a tal feito.

Dende o Concello, queremos agradecer ás dúas a súa presenza, así como a agarimosa atención cos nosos pequechos.

Vostede está aquí: Home Máis novas e eventos Novas A delegada territorial e a directora xeral de infancia, da Xunta de Galicia, visitaron a ampliación do Punto de Atención Infantil