CANCELACIÓN MERCADO MUNICIPAL DE VILLAVIDAL Venres, 13 Novembro 2020 Cancelación do mercado municipal de Villavidal, q...
Inspección Técnica de Vehículos Agrícolas Xoves, 15 Outubro 2020 files/Publicacin_ITV.pdf
CANCELACIÓN MERCADO MUNICIPAL DE VILLAVIDAL Mércores, 14 Outubro 2020 files/20201014_Publicacin_Anuncio_Cancelacin_Feria.pdf

Asinado o convenio que permitirá a renovación da iluminación exterior

15 Abril 2018

Onte, os concellos de Terra de Celanova e da Baixa Limia, asinamos un convenio coa Deputación de Ourense, que permitirá a renovación da instalación de iluminación exterior. O orzamento por cada un dos municipios, ascende a 65.000 €, cofinanciados polo FEDER (80%), pola Deputación de Ourense (15%) e por cada concello (5%)

Este proxecto, forma parte do Programa operativo FEDER de crecemento sostible para o período 2014-2020, que pon o seu foco en axudar a entidades locais que favorezan o paso a unha economía baixa en carbono.

Vostede está aquí: Home Máis novas e eventos Novas Asinado o convenio que permitirá a renovación da iluminación exterior